Thursday, November 6, 2008

semanis abc

emm..manis. aku hirup sedikit abc tuh. Rasa sejuk menyocok gusi dan gigi aku dengan serta merta. Fuh..aku menarik nafas dan lepas. Penat. Hari ni agak penuh aktiviti aku bersama rerakan kolej. Petang tadi kami ke hutan rekreasi utm berjalan menikmati suasana utm di petang hari. Pokok hutan yang masih terpelihara di belakang sana memukau pemandangan orang seperti aku. mUngkin anda pon begitu. Sebab aku suka tengok HIJAU! Wah dah lama aku tak masuk ek hutan rekreasi ni..mula aku tak berani jugak nak masuk ke situ, terpencil dan bukan kawasan pilihan student nak berjogging di tempat penghisap darah, sang nyamuk menunggu mangsa. habis tersembul-sembul bintikan merah di tangan aku. merah dan gatal dibuatnya. Takpa lah demi kekawan aku nih. Bawak jugalah mereka masuk ke situ. Bukan apa aku risau keselamtan mereka. Jalan ke balai cerap yang terletak di puncak tertinggi utm ni tempat babi melintas. Silap hari bulan..hah..jenuh nak lari. hahaha..udah ler aku ni tak kuat lari. Tulah Im malas lagi jogging. stamina tak kuat. hehehe. lepas menjelajah masuk utan tuh, maka balik tuh kami hilangkan dahaga ngan abc!woo sedap2 berbaloi kene gigit nyamuk... terima kasih cik farah ngan cik shu..

No comments:

Post a Comment

Sila komen.