Sunday, November 23, 2008



Hmm..sementara hujan berhenti nih sempat jugalah aku post sekeping dua ye tak. Malam nih insyaallah aku akan pergi ke Cameron seperti yang aku katakan sebelum ni, bagi mengikuti kursus kepimpinan kolej. Wah tak sangka aku ramai juga bagi komen2 yang membina supaya blog ni jadi lebih mantap. Insyaallah aku akan cuba perbaiki mana2 kekurangan dari masa ke semasa. Terima kasih juga pada Cik Izati, kawan semasa belajar di SMKHC dahulu yang sentiasa bagi cadangan dan idea. Buat sementara waktu ni, aku berehat terlebih dahulu bagi mengikuti kursus yang akan bermula dari jam 6pm ini. Insyaallah jika ada masa dan peluang saya akan teruskan menyampaikan sebarang isu berkaitan planning, masyarakat, dan penulisan umum saya yang lain di blog PERANCANG!!

No comments:

Post a Comment

Sila komen.