Saturday, November 22, 2008

contengan aku

Salam...wah..udah cuti sem rupanya aku. Pergh tapi walaupun anda semua sedang bercuti sakan. Aku terpaksa dan sukarela datang balik ke UTM ni bagi mengikuti kem asas kepimpinan JKM KRP. Kem ini akan berlangsung di Cameron Highland dan Hutan Rekreasi UTM. Nasib baik pagi tadi tak tertinggal bas! Punya la aku berlari dari stesen LRT Hentian Rakyat ke terminal bas PuduRaya. Bus pukul 10.30am, ke JB. Tapi disebabkan aku keluar lewat dari rumah so balance 5 minit gituh. Mana tak rush..haha..Sepanjang perjalanan ke JB ni, aku mengelamun, berfikir, dan TIDUR!..yelah takkan la nak cakap sorang2. Tak pasal2 kena turun kat tepi highway!. Sesekali melayan sms dari rakan2 ku. Ada juga yang call katanya pergi berjalan di Mid hari ni yeh! Oo..saja bagi Im jeles ke?hahah..ada juga yang menolong mok nya menggoreng ikang!haha..bagus2 buat la aktivti berfaedah time cuti nih ok! Sorry lah tak banyak yang aku dapat postkan semenjak aku pulang hari tuh. Pertama, tiada it di rumah. Kedua, aku akan disibukkan dengan urusan camping kali ini..so aku mohon maaf kepada anda semua! Buat pesanan terakhir, teruskan PERUBAHAN DIRI KE ARAH CEMERLANG!!!

*Psst nak strawberry's?.hehehehe..

No comments:

Post a Comment

Sila komen.