Monday, November 10, 2008

kepada yang berkenaan aje...

wahai sahabat..maafkan aku, jika selama ini, aku melukai anda.
wahai sahabat..maafkan aku, kerana aku tidak menjaga budi bicara.
wahai teman..sudikah anda menjadi temanku seperti sedia kala?
tanpa perasaan sangsi keikhlasan yang terbina.
wahai teman jika tidak, hilanglah lagi seorang insan istimewa.
wahai kawan..masihkah sudi anda bertegur sapa, cukuplah hanya ucapan salam.
wahai kawan..nasihatilah diri ini jika aku alpa!
aku tidak lagi salah erti nilai persahabatan ini..


im berharap masih ada berlapang hati menerima..hanya sebagai SAHABAT.

mari kita mulakan balik seperti sedia kala..semuanya kerana DIA!

SALAM PERSAHABATAN! :]

*psst nasik lemak, fresh orange satu! :] hahaha..nanti kalau OK please send your SMILE to me, if KO please send this :[ to me. Remember no IN BETWEEN!

2 comments:

  1. errmmm...bleh eh nk mintak fresh oren la..itu la..hahahaha...mcm2 ko ni aimran...well..neway...baik buruk cmne pn..as long as sumone tuh ikhlas nk kwan...mesti akn accept kite cmne skali pn..

    ReplyDelete
  2. salam ..trima kasih semua yang sokong ke tak sokong im/aimran/dikran/aku/penulis/..or what ever it is...selama ini..ku terharu atas kerihatinan kalian semua..salam ukhwah buat anda!

    ReplyDelete

Sila komen.