Thursday, November 13, 2008

sekejap benor!

salam..wah dah 2hari berlalu mcm gitu jeh. langsung tak sedo kan!tuptaptuptap akhrnya aku pun dah habis exam..yee udah habes! diharapkan usaha aku slama ini membuahkan hasil lagi baik speerti sem2 sebelumnya..anda? tak habis lagih? keputusan upsr pon udah kuo. tahniah la pada adik2 sekalin nnti leh masuk UTM!hahaha..jadi perancang bandar.huhuhu..lepas periksa semalam aku rasa masa bergerak slow sngat..dah dia dah start le tuh..apa lagi kalu bukan encik boring menjelma!Ye encik boring..ah aku time cuti memang tak best. lah time cuti tak best? ade ke gituh. bebudak nie kata time cuti la nak enjoy kate mereka..boleh bangun lewat. boleh malas2 kan diri..ye la tuh tak osah tunggu cuti! tak cuti pon dah malas..nak tunggu cuti konon..wat aku tergelak je..haih..tak cukup rasanya ilmu di dada..pendek lagi daya pemikiran aku..banyak lagi aku nak ceburi..semuannya perlu kekuatan dirikan? banyak jugak la pengalaman aku kutip di sini..aku berharap akan digunakan sebaik mungkin sebaik saja kuo dari pintu gate "KERANA TUHAN UNTUK MANUSIA"!

2 comments:

  1. errmmm...i was wondering myself..pakcik tau ke cne leh utm terfikir nk letak motto gtu??sorry if tanye..leh terangkan skit simboliknye motto itu dengan ingin meng'induce' student utk lebih rjin blaja...coz as we all know..'Kerana Tuhan Untuk Manusia'..is because dengan kepercayaan kite pd Tuhan ini akn menjana kite untuk lebih bermoral..ape kaitannye?

    ReplyDelete
  2. saye pon tak gituh pasti..ikut cite orang lame2..sorang nenek tue singgah di sebuah tasik..lalu mendapat ilham..hahaha..tak2 ok2 im serius..em sebnarnya bagi saya cuba renungkan pada alam, insyaallah ada jawapan!
    renung2 kan..beruntunglah bagi orang2 yang berfikir!

    ReplyDelete

Sila komen.