Sunday, May 10, 2009

weekend terakhir...

salam

yo o je tajuk..huhu..insyaallah next weekend de lagi. kalu panjang umur. just simple catatan nak share...my activities

7/11/09
Bagi talk motivasi upsr kat skolah kangkar pulai. petang balik ke kl! Happy oliday. Balik sowang2..huhuhu. tido je la jawabnye dlm bus. De jgk kekawan dri jauh msej2..hmm..

8/11/09
Subuh cm bse..then tertido balik..eh betul ke tertido?hahaha..sedor nenek aku kjut. Tengok jam kol 11am!!wargh..em makan2. rest. Kemas bebarang sekontena. Solat jumaat. Trus kuo g test nek bus. Saje nak tgok route and survey tmpat LI. G bkt bntang trus. Jlan2 sowang2...sowang2 lagi

9/11/09
Yeh..pergi konvensyen berakhirnya kekejaman zionis anjuran-aman+pembina di PWTC
Team UTM dtg dri malam sebelumnya. G ngan kawan mpp tikl. Duk skali ngan my presden c Hadi and c Zaki..hahah. Nanti aku cite lagi. Smpat lagi shopping sua kat the mall..oyeh!!

10/11/09
Pergi UITM alor gajoh..cari gajah..hahha.tak a g amik adik. balik singgah g Nilai3 wah..rambang mate. Barang murah.SIyes..kawasan beso gile.penat aku jlan. Smpat jgk aku bli briefcase utk LI sok and cermin berbingkai utk hiasan umah. T aku cite g..aku dh penat. Nak jguk cikit info pasl DBKL..slmt mlm

1 comment:

  1. Salam...
    Im, skrg nie bulan Mei, belum lagi bulan November...
    Hehehe...

    ReplyDelete

Sila komen.