Saturday, May 2, 2009

Lokasi LI

Salam..
Yeh musim LI bermule..hehhehe. Start 11/5/09. Tmpat yg akan melatih aku nnt-DBKL!..buleh la aku lunch skali ngn Datuk Bandar KL..eheheheh. Nih gmbor google earth sje nak tgk survey tempat..padahal aku tau tmpat die..Dulu time kecik2 past shopping kat pasr mlam tunku abdul rhman aku slalu g men keja2 kat dataran merdeka. tengah2 pdang tuh..keja burng merpati..baring tengah pdang tu tgok langit..now aku dah beso..hah?hahah..Insyaallah aku akan balik ke KL (lebih tepat GOMBAK) utk preparation LI on 7/05/09..Aku besame ngan Kak Fairuz and Afiq (coursemate URP) akan ditmpatkan di Jab. Perancang DBKL..ops lupe skali ngn student planning dri U len..so stiap org akan bersaing utk tnjukkan skill masing2..Aku terer pe ek? Ermm..lukih plan kot. Software..erm rase insyaAllah Sketcup & AutoCAD. Kalu wat report...alamak..hehehehe..Tapi yg psti kne potokopi & wat air..hahahha..Part paling besh yg jdi aku mkin exited nk g keje...sahabat Ko Q aku aslo kje kat area cituh..at KWSP..insyaAllah nnti kite pergi kje sme nek bus n tren ok!! Tunggu IM tau...Cik 'S'
"Selamat Menjalani Latihan Praktikal/ Mengajar kepada semua SAHABAT ku..."

4 comments:

  1. manfaatkn peluang yang ade..
    semoga berjaya!

    ReplyDelete
  2. oh trime kaseh, good luck also

    ReplyDelete
  3. kalo terre skill memang takm pakai langsung kat dbkl.
    anda perlu terrer mengarang kalo masuk KAWALAN PEMBANGUNAN. dapat bos en rusli lagi best. dia jaga tengah 2.

    haha...

    ReplyDelete
  4. selamat menjalani Li...
    Semoga dpt buat yang terbaek...=)

    ReplyDelete

Sila komen.