Friday, May 1, 2009

I love my SAHABAT TIKL!!



Font sizeNtoh nape mlm nih..ati aku rse sayu je..tringat shabat di TIKL dulu..lagi2 MPP. Hurm..dari dulu smpa leni jdi MPP hahaha..Alahamdulillah maybe org tgk kite deskill pmimpin..walhal klu tnye ati kecik jauh kat dlm badan nih..banyak lagi aku kne belajo..tapi nk wat cmne..orang lntik kite. So wat kje terbek je. Yep always yg TERBAIK. Takde mkne ALA KADAR ok..always TERBAIK. Nie lah gambo yg aku jumpe time singgah kat blog atie..tgok kat link tuh. Atie is my classmate dulu..bgus tgok pncpaian n aktiviti die dlm kje sukarelawan n bprsatuan. I should give kredit to her. Aku bukak file gambo mse kat TIKL..sme aku tgok..sorang2 aku prhati raut wajah shabat ku. RINDU..tu saje yg aku dpat ucap. Benarlah..apa yg dikatekan.. Sahabat nie mmbntuk keperibadian kite scare tak langsung. Kalau bek, make bek la..Eh baik ke aku sekarang nih ek? Hurmm..kalau nk tau anda skrang baik or nop..check your pren la..Kalu ramai PEMALAS..that mean anda pon PEMALAS..kalu ramai kaki MEREMPIT, MEROKOK, MENYANGAK, MENGUMPAT dll...maka kebarangkalian anda pon sme...Yelah aku tringat stu cramah ntoh mne aku dengor aku tak igt..die kte gini..mana mungkin sorang pak imam kahwen ngn artis yg suke bertelanjang or terkinje-kinje cm monyet ats pntas time konsert betul tak? Mesti lah pak imam tuh cri hok solehah. 1more example..mana mungkin PENJENAYAH mmber baik ngn POLIS??!..mesti cari geng punye..betul tak..So moral of the story..
"JGN la LUPE kan SAHABAT or KAWAN anda walaupun anda berade jauh di
KUTUB UTARA.."

No comments:

Post a Comment

Sila komen.