Wednesday, October 1, 2008

salam aidilfitri..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..so allahamdulillah kita bertemu lagi hari bergumbira ini..cmne anda semua raikan?aku pagi2 bangun aje terus makan..haha takde lah,mestilah mandi dulu. semalam aku tidur pukul 5am!hahah buat design jln tar guna software sketcup..puas ati ler wat design gini.then after makan pergiler bersolat di masjid asyikirin eh betul ke name masjid kat rumah ini?haha tak ingat..panggil masjid seri gombak je.balik beraya sesi nangis2 hahahah. aku tak ler..cewah. amik gambor sefamily..apa lagi berpossing ler aku..haha..memang fotogenic. ni sesape menikoh dengan ku insyaallah cameragirl dah ade..my sister..jimat sikit. Kendian disebabkan aku dah kenyang aku tak makan le..so sambil buke2 blog ini aku pun menelefon bakal isteriku..maaf zahir batin semua.

No comments:

Post a Comment

Sila komen.