Saturday, July 4, 2009

Welcome back to UTM


Salam.

Yeah, welcome back to campus..wah..baru 2 bulan aku tinggalkan kampus. Dah banyak berubah. Blok FAB baru 40%, Student mall 70%..emm pe lagi baru ek? Hah pagar baru. Siap cat dah 90%. Plus minus lah. Semua projek tuh under peruntukan RMK9 yg lepas. Mostly banyak bangunan baru termasuk beberapa fakulti baru. Paling mega kat UTM so far is Stadium UTM..em im not sure takat mane dh siap. Harap2 dapat playing game kat sane before berpencen t..hahaha. Huhuh. Im only have 2 year more..Loh kejap benor. Tak puas nk cari pglaman kat dlm kampus tuh. Dah 2 tahun..pjam celik dah grad..pjam lagi dah kerje..pjam lagi, menikoh ler plok..then anok2 pon beso..bile pjam lame2 tak celik2 dah.hah camne tuh..Amin..hope aku dan rakan2 semua sihat hendaknya.

Mase aku tulis nih, aku dok kat hotel good hope..ala kat tmn tun aminah nih hah. Ok not bad. Alahamdulillah. Dapat jgk blik utk family aku rehat2. Past drive berjam2. Sblum bertolak ke KL smula sok. Em banyak jgk brg kne beli nih. Kasi make up skit bilik. Kotor!..nih abang nk nasiht kat adik2..nanti len kali before balik akhir sem. make sure kemas bilik dulu!. Kesian adik2 baru t nak masuk ok. Paham. Nih Yaallah. Nape kotor sangat..kebersihan kan sebahagian Iman...

Masuk je gate utama dgn azam baru dan matlamat baru. Termasuklah beberapa helai baju baru sumbgan staf2 DBK...hee TQ. Insyaallah kite cube berubah menjadi org baru. Sentiasa jadi terbaik Ok!! Jangan luo badan je serba baru. Tapi minda dan hati masih di takuk lama. MALAS!...oh cannot like that la..

No comments:

Post a Comment

Sila komen.