Tuesday, July 14, 2009

Open diary

13/7/09

  • Tempoh tarikh rayuan kurangkan denda tak pkai helmte dah tamat. So aku kena bayor RM25..dari RM5.
  • Aku dh pakai helmet baru. Lesen motor kemudian..hee. Tq Abg Wan.
  • Perjumpaan ngan Ayah Said. Kena plan utk trip ke Thailand this Nov.
  • Tidur kat office MPP.

14/7/09

  • Kelas Ayah Said cancel..that mean aku takde klas harinih!
  • Nak kuo g BBU ngan Pjoe amik slip akaun Bank Islam (kjap lagi)
  • AbgEman nk amik aku ajok g kuo makan. Die nk g Singapore.
  • Ade date ngan Hamim (xKMNS)
  • Nak wat meeting informal ngan MT International Festival..weh ade 3bulan lagi!
  • PTPTPU nih bila aku nk g bayar?Duit dah ade.

Assignment/ Projek

  • Studio-Laporan Awal Isu masalah & potensi Kuala Selangor+base map site
  • Elektif perbandaran-laporan 3 contoh bandar-senibina lama Melayu
  • Prinsip pengurusan-cipta planning game board
  • Metropolitan-Kaji RMK 5-aspek perancangan luar bandar

Program yang terlibat this semester..

  • Student Ambassador (coming soon)
  • UKM research (in progres)
  • Meeting Biro Inovasi UTM (unknown)
  • International Week (oktober)
  • Perjumpaan tahun 1 SBW (this night)
  • Piala Merdeka FAB-by arkitek (ogos)
  • Futsal Merdeka PEWIBAWA (ogos)
  • Trip subjek Elektif Perbandaran ke Thailand (november)

Buku kena khatam..

  • Membina unggul lelaki by Dr Tuah
  • Draf akhir Laporan Teknikal Community Gated by JPBD
  • Draf manual RTD by JPBD
  • Transfomasi Pembangunan Mahasiswa by TNC UTM

2 comments:

  1. hoho..trima kasih.ckit je tuh.ramai lagi mmber yg bgus2 rjin2ler bace.

    ReplyDelete

Sila komen.