Saturday, July 11, 2009

Wacana ilmu di PWTC

Salam.
Serius prgrm nih aku tak tahu menahu pasal apa yang hanya tahu, aku perlu gantikan SU Agung MPP ke KL, PWTC bagi sebuah prgram wacana ilmu. Sepatutnya Abg Wan Mpp yang pergi. Kirenya aku nih pemain simpanan..orang ke3. Hahaha. Prgm wacana ilmu nih mengumpulkan ramai pemikir, cendiakawan, politician, ngo, pmimpin mhswa, org2 kmpung, blogger
Prgrm "wacana kedudukan institusi beraja & melayu dalam perlembagaan persekutuan dari perspektif 1 malaysia" di pwtc ini agak mnarik dgn khadiran mantan PM, Tun Dr Mahathir yg juga pmbntang paper pertama smpna wacana ini.
Aku juga berpeluang utk melihat plbagai karektor dan pyokong taksub parti tertentu termasuk yg menaja prgrm tersbut. Apabila soalan berbntuk provokatif sedikit mula lah melatah. Sepatutnya majlis imu sepeti itu tidak memerlukan org yang suke mnjerit2 di belakang..
Emm..maaf lah. Aku tak dapat nk kupas lagi topik2 yg dbntngkan pada hari ni. Dari masa ke semasa aku akan postkan. Insyaallah. Aku sedikit keletihan selepas g berjalan (bekereta) kat KL..ek? Macm ler aku drive..hahaha.
Akhir kata..maaf ler Prof. (TNC) guna kete g round KL!! hahahaa

No comments:

Post a Comment

Sila komen.