Sunday, January 4, 2009

Laknatullah ISRAEL!!

salam wahai sahabat. ketika kita duduk bersenang lenang menghadap komputer, berchating sana sini, rakan2 kita dibumi PALESTIN terus bermandi darah. Seluruh dunia kembali bergema mengutuk kekejaman zionis ISRAEL..yang seketika diam, kadangkala bersuara. Tengelam timbul. Tanpa apa-apa tindakan berpanjanagan. Even thought penulis tidak mempunyai pengalaman dalam isu ini, paling tidak kita doakkan keselamatan mereka di sana. Jangan lah sampai tak amik tahu langsung. Nie kalau tanya sure ada yang tak tahu apa terjadi sekarang. Maka mesej kutukan, memboikot mula memenuhi handphone. Tapi yang aku sedikit geram, takut ada pihak yang cuba amik kesempatan mengaut untung dlm situasi kita.

"Masjid di al Aqsa sedang dikepung askar zionis, sila bace..."

kemudian

sila fowardkan pada 10orang sahabat anda. Eh nape nak 10?tak 1,2..1000?

Niat mereka yang dapat mesej ni lalu menyebarkan pada teman lain amat digalakkan, paling tidak kita sentiasa mengingati teman kita disana, walaupun tidak berupaya memegang senjata berjuang bersama! Tapi tolong la, jangan la cuba amik keuntungan dlm isu2 cmni. Tak kira la pihak yang menyediakan talian komunikasi or persendirian..

Bersama-sama kita mendoakkan mereka disana. Semoga tentera ALLAH melindungi mereka dari muncung meriam kereta kebal ISRAEL!

paling tidak TERDETIK mengingati rakan kita...

No comments:

Post a Comment

Sila komen.