Thursday, January 1, 2009

Lagi2 tahun baru..

Salam..lagi2 tahun baru..pe ntoh yang baru aku sendiri tak tahu. Kalau setakat perangai dok level same mcm taun lepas itu tak baru!. Kalau tiada perubahan ke arah yg lebih baik dan cemerlang itu bukan baru. Setakat baju baru, kasut baru, awek baru...tak osah le sambut tahun baru..hahaha. Jika ada azam dan matlamat baru, yang smakin jelas dan sentiasa di update baru lah layak celebrate. Aku plok sambut taun baru dlm bilik je. Panaskan air, buat megi, bancuh nescafe 3 in 1. layan sorang2. (roomate dah pindah). Pongpangpongpang!!. Bunyi mercun kat blok. Memekak je. Bazir duit. Bek ngaji ke, tido ke, or makan megi...hahaha. Aku tau confirm ramai yg keluo ngn kayu2 balak meraikan malam tahun baru smalama...kan2..eleh tak ngaku. Ntoh sejak dah tue nih dah tak minat tengok bunga api, semua tuh. Seingat aku leh tak pernah plok pergi celebrate. Kat umah, de satu bukit. boleh tengok view satu kl. Bila malam merdeka or taun baru leh tgok bunga api. tu dulu le..time kecik2..hehe. Ramai juga aku jumpa, kawan2 lama. yelah mestilah rindu kat kawan..hehe..siapa tak sayang orang lain, mcam mne orang nak sayang kat kite yek. Semalam aku jumpa cheloh, bebudak jkm mcm cik wani, fiza, vasugi, panod..eh ramai le. Pastu petang mkn nasik lemak ngn sahabat baik kat kolej, nurul ngn ainun. Tapi hok sedey..hp aku rosak, so sorry lah pada kawan yg tak dapat contact ye. salam tahun baru masihi 2009 semua!

1 comment:

Sila komen.