Thursday, April 23, 2009

Len kali tengok jam betui2



salam to semua teman

Huhuhuh..rase cam nk ngis je hari nih..paper 2j30minit..boleh plok dijawabnye sejam setengah je..habis stu jam lagi mene pergi?
Ade je..aku yang salah tengok jam..wah..aku punye le kelam kabut jawab english tadi.
Aku lihat ketidakmantapan menjawab soklan tengahri tadi dari bberapa aspek:
1. Tak pandai tengok jam..
2. Gelabah sebab dengar dari senior2 majorit kate mase tak cukup utk tulis report 5-7pages tuh.
3. Tak ready kot??
4. Tak tengok past year question..
5. Dah lame tak menulis bahase org putih nih berpage2..hahah. otak jam.
6. Wat dosa before nak g exam-hati pon tak tenang la. Padan muke..YaAllah ampunilah dosa hambaMu yang kerdl nie...

So kesimpulan nye..satu jam lagi aku wat pe ek?
Aku pon angkat ler tangan..mintak paper jwpn yang baru!!
Aku salin dan improve balik keje cincai boncai pertame tdi..
Pergh lenguh tangan dok salin. Tulis cntik2. Mcm mne pon mse tak sempat. Ade 2page aku tak sempat nak baiki..huhuhu. Bhg recommandation n conclusion..
Past je habis..aku terus lari opis mpp..(tempat aku bertapa study week nih)
Dengar plok keluhan dan luahan hati2 senior2 nih atas ketidakmantapan menjawab exam paper hari nih..wah aura negatif banyak betui..rimas
Nasib baik si abg Izwan..(bawu kamcing sebab tidur and lepak sme2 kat opis) wat lawak2 bagi semangat ckit2..
Dah 2paper berlalu..
Aku risau sedikit
Eh bukan sikit dah nih..tahap kelapan RISAU!
YaAllah..bantulah hambaMu ni and rerakan seklian dapat menjawab soklan2 len next day dgn tenangnya...semoga pointer kami di barisan MPP maintain dan mkin mantap supaya mnjadi contoh kepada rakan yg lain hanya kernaMU YaALLAH..

1 comment:

  1. sye pun baru je abeh exam tadi...
    ingat 3jam pdahal 2jam 30...huhuhu
    tp Alhamdullilah...
    dh try wat yg terbaek...
    em...laen kli x lupe bwk jam dinding!!
    Ltak ats meja...
    confem x slap tgk jam...
    Hope kte sume dpt result yg baek.:)

    ReplyDelete

Sila komen.