Saturday, June 20, 2009

TV islam?

TV islam?

Salam. Wah bunyi mcm best..heee. Aku baru post entry pasal TV. Tetibe surat kabor yang tak berape nak kabor (UTUSANG) http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0620&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_01.htm melaporkan Majlis Kebangsaan Hal Ehwal Islam bersetuju nak wat satu channel baru khas utk tujuan itu..wah..ape agknye rancgan die ek?Eerr de tak cite2 mcm NurKasih?Ayat2 Cinta ke?heee..

Em..de pgrm motivasi mcm Motivasi Pagi ke ok jgk. Hee pagi tadi aku tgok slot "Menantu Pilihan"...etetettettt. Em atau rancangan HUJAH!! wah aku mmg suke style moderator die..hahaha. Ape2 pon..aku harap cadangan tersebut akan menjadi realiti dan diisi dengan sebaik2 rancangan.

Aku rasa ramai dah muak tgok apa yang dihidangkan pada hari ni. Betul ke? Hmm..tapi aku still tengok. Berpada-pada ler..

Meh kite g tgok alam...I LOVE HIJAU!

No comments:

Post a Comment

Sila komen.