Thursday, December 4, 2008

im back..for a moment!


"bersama para peserta lelaki.."

salam buat semua rakan mahupun sahabat di mana jua. Alahamdulillah..dapat lagi kita berjumpa untuk catatan ringkas kali ni..aku online dari hotel seri malaysia, sg petani, kedah. meraikan pertunangan pakcik aku pada esok lusa..aku bersyukur sangat, sebab baru saja selesai menjalani kursus asas kepimpinan di cameron highland baru2 nie. Aku baru pulang ke rumah pada ahad lepas. Seminggu aku bergelumang dengan penat lelah, perasaan tertekan (pengurusan stress), emosi, of coz leadership skill..paling aku tak tahan suhu rendah. Sedia maklum cameron highland tempat dah confirm sjuk. Ditambah lagi musim hujan. Hujan setiap hari, dengan pakaian basah. Semakin sejuk bila satu2nya jaket aku basah kena hujan...ok nanti aku edit semula, nak solat..

Segalanya bermula disini..

No comments:

Post a Comment

Sila komen.