Monday, December 15, 2008

City Life?

Salam apa khabar semua. I hope u all sihat2 always!. Guapo die city life nih? Keghidupan bandar? gamoknye lah..guane ek kehidupan di bandar nih?Orang kate best. maklum ler, orang kat kampung tuh smeua nak datang duduk bandar. Tajuk nie aku petik sempena tajuk game yang aku dok main selama cuti semester nih. Banyak jugak lah journey aku buat. dari selatan ke pantai barat ke utara kemudian kembali ke barat, sambung semula ke pantai timur. pecah rakod! Perjalanan yang paling banyak dalam masa 2 minggu. nanti aku akan xceritakan tujuan dan tempat yang aku pergi sepanjang cuti nih. Insyaallah. Kesempatan hari nih aku online kat cc, alang2 nak pergi potong rambut singgah jap cc..hehehe. tengok ler blog Atie..my kawan dari TIKL dulu. Wah best betul dia..Si Atie ni banyak pengalaman! Dia join banyak persatuan, dari apa yang aku baca lah. terbaru dia jadi sukarelawan di Bkt. Antarabangsa. Wah aku minat betul nak join bende2 ginih. cuma peluang dok tubik lagi. Atau aku yang tak pandai nak cari peluang!!.
bagi kekawan di luar sana aku memang rindu semua orang! Ukhwah selama-lamnya.

No comments:

Post a Comment

Sila komen.