Friday, September 26, 2008

HAH? pukul 10! yaallah ni malas aku nak tido ni..asyik terlajok je. eh aku de studio hari ini..alamak mampuih aku.suppose nye aku kn tunjuk progres kat lecturer aku..ah camne ni.hmm..pikir2.takpe kot i hope de lagi anok buah aku dok balik hari ni.hope2 diorang dah present proper ngan en jak.aiseh leh plok terlajak ni..besenye time ramadahan ni klu aku tak tido lagi before 12pm jawabnya memanga aku tak tido terus.takut terlepas subuh. jadi subuh trex t. takut terlepas sahur.semalam berfore balik dari studio aku ngan wan sahor ciap2 kat meranti tuh. favourete nasik paprik..em2..balik je bilik dalam kol 3.30am. basuh badan sikit.melekit.wat solat sunat sikit.kang rugi plok dok solat ujung2 ramadhan ni..klu nak layan badan nak je aku landing atas katil tuh...nak pendek cite pas solat aku tertido n bangun2 dah pukul 10!Astrafillullah..

2 comments:

  1. ish3...lenkali jgn tdo ye..

    ReplyDelete
  2. laen kli sblum tdo 2 set dlu dalam mind nk bangun kol brape..

    ReplyDelete

Sila komen.